Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over de service en de mogelijkheden van Basu
Service.


Wat zegt een offerte van Basu Service?

Met een offerte van Basu Service weet u van tevoren precies waar u aan toe bent. Alle werkzaamheden worden volgens de offerte en conform de BOVAG-voorwaarden uitgevoerd. De onderdelen zijn uitsluitend A-merken. Bovendien betaalt u bij het Basu Service autobedrijf nooit méér dan de (all-in) offerteprijs. Bij meerwerk wordt er altijd vantevoren contact met u opgenomen.

Kan ik via Basu Service.nl ook een offerte aanvragen voor een reparatie?

In dat geval vragen wij u rechtstreeks contact op te nemen met ons. Een online offerte via Basu Service.nl is alleen mogelijk voor een APK-keuring, onderhoudsbeurt, zomer- en wintercheck.Wat gebeurt er als het Basu Service tijdens de APK-keuring of het onderhoud een mankement ontdekt?

Dan wordt direct contact met u opgenomen over eventuele reparatie en de kosten daarvan.

Waarom moet ik voor een offerte mijn kenteken opgeven?

Uw kenteken is nodig om de juiste onderdelen voor uw auto te selecteren. Zo bent u ervan verzekerd dat de offerte precies is afgestemd op úw auto.

Contact

Bramerijweg 13 3555 HX Utrecht
T:  030 2442197
F:  030 2230743
E: info@basuservice.nl
W: www.basuservice.nl

Openingstijden

Dagen van tot
Maandag t/m vrijdag  09:00  18:00
Zaterdag  09:00  15:00
Zondag    Gesloten

Copyriths © basuservice.nl  |  Designed by Accessprog 

Casino Bonus at bet365 uk